Asuna (アスナ) 先生@フィリピン

  • アスナ先生
  • レッスンはしてない。コロナの話題でずっと喋ってた。
  • 要所で私が間違って言ったこと訂正してくれるし、よかった。
  • The Student chose textbook SIDE by SIDE 4 - 35 : Chapter 5-5 Page 74-75

    翻訳する
  • レッスンが開始しました。

  • Asuna (edited)

  • Ai

  • 予想

    Expected

  • Did all the people in the Philippines get the vaccine?

    フィリピンのすべての人がワクチンを接種しましたか?

  • Separate

    分ける

  • rumor

  • rumor

  • Many people said that vaccine is not good for humans body.

    多くの人がワクチンは人体に良くないと言いました。

  • A few years later, the vaccines will be getting worse in our body. (edited)

    数年後、ワクチンは私たちの体で悪化するでしょう。

  • Side effect

    副作用

  • rashes

    発疹

  • I don't want to get the vaccine.

  • 遺伝

    Heredity

  • If the woman is pregnant, it will be a bad problem for the baby.

    女性が妊娠している場合、それは赤ちゃんにとって悪い問題になります。

  • Heredity

    遺伝

  • He-re-di-ty

  • symptoms

    症状

  • I want to go abroad soon.

    早く海外に行きたいです。

  • 条件

    condition

  • condition

  • 提示

    prompt