Elias (イーライ) 先生@南ア

  • あまり合わなかったな。
  • リスニング後のオーディオのコントロールこっちでして、みたいなのもよく分からなかった。
  • The Student chose textbook SIDE by SIDE 4 - 36 : Chapter 5-6 Page 76

    翻訳する
  • レッスンが開始しました。

  • 2.25 AM

  • bother change her mind drill (n) pressure (v) reaction sound willing

    わざわざマインドドリルを変える(n)圧力(v)反応音喜んで

  • 映像配信が切断されました。再接続しますので、しばらくお待ちください

  • refuse

    ごみ

  • willing

    喜んで

  • 映像配信が切断されました。再接続しますので、しばらくお待ちください

  • dori would be willing to go to the sound of the drill did not bother her.

    ドリはドリルの音に進んで行きますが、彼女は気にしませんでした。

  • dori would be willing to go to if the sound of the drill did not bother her.

    ドリルの音が気にならなければ、ドリは進んで行きます。

  • encourage

    奨励します

  • A

  • CAN YOU CLICK ON MY MICROPHONE

    私のマイクをクリックできますか

  • If it weren't raining today, we'd go to the beach.

    今日雨が降っていなければ、私たちはビーチに行きます。

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • If the company's profits increase, we'll receive bonuses.

    会社の利益が増えると、ボーナスがもらえます。

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • they mighr recive bonuses

    彼らはボーナスを受け取ります

  • the company's profits did not increase

    会社の利益は増加しませんでした