アルバニアの女性 いい先生だった

  • ARMELA (アーメラー) 先生
  •  
  • The Student chose textbook デイリーニュース 全記事(初級) - 30 : [Level 3-5] Helicopters Make Remote, Private Adventures Around the World Possible

  • レッスンが開始しました。

  • Armela

  • 安堵

    Relief

  • ando

  • Has 9 members

    9人のメンバーがいます

  • Only I am Japanese

    私だけが日本人です

  • I asked them to speak slowly.Firstly they spoke slowly but they became excited and they started to speak fast again (edited)

  • Albania

    Albania

  • I tend to say

    私は言う傾向があります

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • cooperate=to work together

    協力する=一緒に働く