Nathan (ネーサン) 先生 読み方矯正してくれる先生だった

  • The Student chose textbook デイリーニュース 全記事(初級) - 39 : [Level 3-5] Can Having an Alter Ego Empower You?

  • レッスンが開始しました。

  • Nathan

  • Ai

  • safety measures

    安全対策

  • protect

    守る

  • imaginary: I like to read imaginary novels

  • fictional novels

    架空の小説

  • fictional = imaginary

    架空=架空

  • overcome = defeat , to be victorious

    克服=敗北、勝利する

  • to succeed

    成功するために

  • Improvement Tip: Read the punctuations

    改善のヒント:句読点を読む

  • full stop : .

  • comma,

  • Full stop : Give a longer pause( 4seconds)

    終止符:一時停止を長くします(4秒)

  • comma , give a shorter pause 2 seconds

    カンマ、2秒短い一時停止を与える

  • anxiety

    不安

  • ―復習タイムの時間となりました。

    -It's time for review time.

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • Yes, I think it's normal to be nervous when performing on stage because there is always a possibility of making a mistake. For example, you could forget your lines when performing in a stage play.

  • ─レッスン終了まで残り 1 分となりました。

  • Yes, I think it's important to respond to a situation without getting emotional because it can help us avoid making reckless decisions. For example, responding calmly to someone who is angry at you can help calm the situation down and helps create a good outcome.

    はい、私は感情的になることなく状況に対応することが重要だと思います。それは私たちが無謀な決定をすることを避けるのを助けることができるからです。たとえば、あなたに腹を立てている人に冷静に対応することは、状況を落ち着かせ、良い結果を生み出すのに役立ちます。