The Student chose textbook 5分間ディスカッション 5分間ディスカッション : 3 : 6~10

  • The Student chose textbook 5分間ディスカッション 5分間ディスカッション : 3 : 6~10

  • twice the price

    二重価格

  • thrice/twice the price compared to Japanese noodles (edited)

    日本のラーメンに比べて3倍から2倍の価格

  • climate

    気候

  • I was wrong

    私は間違っていた

  • I've got a mistake

    I've got a mistake

  • slow-paced life

  • mother language

    母国語

  • the teacher got angry at us

  • the teacher got our attention

  • Do you think change is important?

  • It helps me to grow and acquire more skills and experiences

    より多くの技術や経験を身につけ、成長することができる。

  • dicition

    ディシジョン

  • decision

    けってい

  • decide

  • go on a business trip

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • What’s one thing in your life you don’t want to change?

    あなたの人生で、変えたくないものは何ですか?

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • I'm a curious person.

    私は好奇心が旺盛なんです。

  • fearless , bold , brave

    fearless , bold , brave

  • I'm a bit fearless and adventurous kind of person. I don't want to change this personality.

    私は少し大胆不敵で冒険好きなタイプです。この性格は変えたくありません。

  • ─レッスン終了まで残り 1 分となりました。

  • I want to broaden my hirozons ]

    ヒロゾンの幅を広げたい ]。