コロナの話 初めてネイティブに当たった

  • The Student chose textbook 世界一周旅行 - 41 : New Zealand

  • レッスンが開始しました。

  • I was born there (edited)

  • but been living in AUS

  • 抑えてる

    I'm holding it down

  • both countries dealt (with)/managed well the corona crisis (edited)

  • caught

    捕まった

  • Sydney

    シドニー

  • it's on hold

    保留中です

  • 移民のため

    For immigrants

  • for migrants and refugees

    移民と難民のために

  • hole

  • Uluru

    ウルル

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • 目安

    Guideline

  • guide

    ガイド

  • 発表

    Announcement

  • if foreign people would like to visit Australia

    外国人がオーストラリアを訪問したい場合

  • during the ongoing pandemic (edited)

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • low rate

    低率

  • the supplies will run out

    消耗品がなくなります

  • many people told me

    多くの人が私に言った

  • many people said to me

  • ─レッスン終了まで残り 1 分となりました。

  • she tested positive even after getting a vaccine

    彼女はワクチンを接種した後でも陽性でした

 
 
Sonja 先生@ニュージーランド