JR (ジェー・アー) 先生@フィリピン アニメ好き Mymy (マイマイ) 先生 温泉好き

  • The Student chose textbook SIDE by SIDE 4 - 32 : Chapter 5-2 Page 68-69

    翻訳する
  • レッスンが開始しました。

  • JR

  • Ai

  • John Rhey

  • Ai-love

  • 原作

    Original

  • 言の葉の庭,

  • 君の膵臓をたべたい

  • 映画 聲の形

    A Silent Voice

  • 見分けがつかない

    Indistinguishable

  • distinguish

    区別する

  • distinguish

  • unpredictable

  • 特攻野郎Aチーム

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • The Greatest showman

    グレイテスト・ショーマン

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • La la land

  • Yesterday

  • The beatles

  • ─レッスン終了まで残り 1 分となりました。

  • Horror movies (edited)

 

 

  • The Student chose textbook SIDE by SIDE 4 - 32 : Chapter 5-2 Page 68-69

    翻訳する
  • レッスンが開始しました。

  • Mymy

  • Ai

  • Tokyo

  • I Hope Our Team Wins the Game Tomorrow】

  • I hope it rains tomorrow.

  • I hope I get the job.

  • I hope the cake isn't burnt.

  • I hope the cake be burnt.

  • I hope the weather is nice this weekend.

  • be

  • is

  • are

  • I hope our dinner guests aren't late.

  • I hope it doesn't rain tomorrow.

  • I hope our new boss is friendly.

  • I hope Dad isn't laid off again.

  • I hope we are invited to our English teacher's birthday party.

  • I hope not. If the train is crowded, we'll have to stand. And if we have to stand, we'll be exhausted by the time we get to work!

    私はそうしないことを望みます。電車が混雑している場合は、立ち止まらなければなりません。そして、私たちが立っていなければならない場合、私たちは仕事に着くまでに疲れ果てます!

  • I hope not. If the boss retires this year, his son will take his place. And if his son takes his place, everybody will quit.

    私はそうしないことを望みます。上司が今年引退した場合、彼の息子が彼の代わりになります。そして彼の息子が彼の代わりになるならば、誰もがやめます。

  • worse

    悪い

  • getting bad

  • I hope not. If the economy gets worse this year, I'll have to get a second job. And if I get a second job, my family will be very upset.

    私はそうしないことを望みます。今年、経済が悪化した場合、私は2番目の仕事に就かなければなりません。そして、私が2番目の仕事に就くと、私の家族は非常に動揺します。

  • I hope not. If Mr. Mudge increases our rent this year, we won't be able to pay it. And if we aren't able to pay it, we'll have to move.

    私はそうしないことを望みます。マッジさんが今年家賃を上げたら払えなくなります。そして、私たちがそれを支払うことができないならば、私たちは移動しなければなりません。

  • I hope not. If our computer is at the repair shop for a long time, we won't have access to the Internet. And if we don't have access to the Internet, we won't be able to read our e-mail.

    私はそうしないことを望みます。私たちのコンピューターが修理工場に長期間置かれていると、インターネットにアクセスできなくなります。また、インターネットにアクセスできないと、電子メールを読むことができません。

  • 5 years

  • Nagano

  • Onsen

  • hot springs

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • naked