What You Eat Affects How Well You Sleep

  • The Student chose textbook デイリーニュース 全記事(初級) : 110 : [Level 4-5] What You Eat Affects How Well You Sleep

  • レッスンが開始しました。

  • Last time when when we met it was winter in Japan. -ok

  • My most like season is spring. -ok

  • About 6 hours. -ok

  • I usually go to bed at 1am or 12am to 6 am. -ok

  • You try to get online after sleeping in the afternoon. - recheck

  • A. exercise regularly -ok

  • I don't do yet. -ok

  • giving in to temptation

  • I need to set an schedule but sometimes I am demotivated to do my schedule. - recheck

    スケジュールを立てる必要がありますが、スケジュールを立てる気になってしまうこともあります。 -再確認

  • I am not in the mood to do my daily routine. - recheck

  • I succumbed to the temptation

    私は誘惑に負けました

  • succumbed - suhk-kuhmbt

  • C. fish and vegetables -ok

  • They have lack of sleep. - recheck

  • It sounds not good for our health. -ok

  • B. Mediterranean diet -ok

    B.地中海式ダイエット-ok

  • B. Mediterranean - med-uh-tu-reyn-uhn

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • They told me that I should avoid looking on my phone before I go to bed. - recheck

    彼らは私が寝る前に私の電話を見ないようにすべきだと私に言った。 -再確認

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • If we don't get enough sleep we don't feel happy. -ok

    十分な睡眠が取れないと幸せになりません。 -わかった

  • We have negative thinking and sometimes bad things happened. -ok

    私たちは否定的な考えを持っており、時には悪いことが起こりました。 -わかった