南アフリカ また食べ物までしかいかなかった

  • Nafisa (ナフィサ) 先生
  • The Student chose textbook 世界一周旅行 - 50 : South Africa

  • レッスンが開始しました。

  • Durban

  • indian ocean

  • My friend participated in a surfing competition. in Cape Town

    私の友人はサーフィン大会に参加しました。ケープタウン

  • She really liked it and found the people to be kind and friendly.

    彼女はそれが本当に好きで、人々が親切でフレンドリーであることに気づきました。

  • participate to take part in/ join

    参加する/参加する

  • 酒類

    Liquor

  • 種類

    type

  • boulders a big sized rock/stone

    大きなサイズの岩/石の岩

  • 唯一無二

    The only one

  • iI can be close to the penguins and it is a very rare place.

    私はペンギンの近くにいることができ、それは非常にまれな場所です。

  • A thinly sliced, air-dried meat made from beef, ostrich, or wild boar. It is cured in a mixture of vinegar, salt, pepper, sugar, and spices then hung to dry.

    牛肉、ダチョウ、またはイノシシから作られた薄くスライスされた風乾肉。酢、塩、こしょう、砂糖、香辛料の混合物で硬化させた後、吊るして乾かします。

  • filled

  • ―復習タイムの時間となりました。

  • its different from Japanese food

    日本食とは違う

  • ─レッスン終了まで残り 3 分となりました。

  • I havent eaten ostrich and wild boar ever that is why I would like to try this biltong.

    ダチョウやイノシシを食べたことがないので、このビルトングを食べてみたいと思います。

  • lots of different foods

    たくさんの異なる食べ物